Helgen

Har varit en hel del diskutioner kan jag säga iallafall. Det mesta slutade väl ändå inte så farligt som jag trodde. Menmen. Bortsett från det har helgen varit trevlig, mys hos Elin, kinamat och en jävla massa mer mys.

Idag blir det hårklippning, löpträning samt body pump med Helena(Riina?) och Jennifer!

Jag trodde aldrig att du skulle sjunka så lågt. Det du har gjort mot mig är ingenting som går att förlåta. Jag kan inte förklara hur sjukt besviken jag är på dig. Trodde inte det här om dig.

...

Jag säger som Meredith; It's over, It's so over..


Puss och go

Kommentarer
Postat av: carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

2008-04-20 @ 13:33:16
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0