Fredag

Förbannat vad jag är irriterad.
Jag var på så jävla bra humör idag när jag kom hem från skolan, gick ut och satt mig i solen, somnade i kanske en halvtimme. Vaknade av att mina ben var bortdomnade och att jag frös som ett tok. Så jag gick in i sängen och fortsatte sova där istället. Men.. Det är fredag, det spelar ingen roll om jag sover efter skolan för det är lördag, vilket betyder att man är ledig. Så kommer mamma intrampandes i mitt rum, "Lina, du kan inte sova nu" eeh, varför? "du måste komma och plocka ur diskmaskinen" Nej, det tänker jag inte göra sa jag och somnade om. Så kommer pappa in efter ett tag i mitt rum "Du måste städa ditt rum" nej, det tänker jag inte göra. Och så blev det ett jävla liv i luckan.

FYFAN VILKET JÄVLA GNÄLL
Ååh vad less!
 
(mamma jag vet att du läser min blogg men jag blir bara så satans irriterad.......)

Eeeeelin ikväll! Pusspåde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0