.

Nu är jag förbannad, riktigt jävla förbannad.
Mitt lår gör fortfarande ont, och idag är det en vecka sen det hände. Men fortfarande gör det ont, det gör mig riktigt irriterad. För nu vill jag verkligen träna. Har inte kunnat träna på en vecka, nu måste det hända något. För jag blir tokig om jag måste vara still flera dagar till. Vi sprang 6 km på träningen idag, till en början kändes det bra, men när vi hade sprungit kanske 2 km så gjorde det ont som satan. Men jag sprang/haltade mig igenom det hela iaf. Nåja, tack Ida och Eve iaf! ♥

Kommentarer
Postat av: FAL

LINA!! Vill du göra om min blogg? ;) du får 3 kr för de !!!!!!

2008-04-13 @ 21:02:56
URL: http://phanni.blogg.se
Postat av: Eve

varsågod babe :)

2008-04-14 @ 06:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0