2 april

Då var dagens träning avklarad.
Gick ganska bra, förrutom att det typ krampar i låren hela tiden. Men det går bra om jag får sträcka ut dom ett tag. Alla i laget har ändå hyffsat bra ork, nog för att dem flesta har tränat i vinter. Men det blir ju helt andra muskler om man jämför med bandy. Nu är det även klart om vad som händer med vårat bandylag till nästa år, vi ska ha ett damlag. Vi ska spela division 1, känns riktigt bra att dom för en gångs skull satsar lite "dam"-bandyn inom Kalix. Vet inte vad vi kommer heta, eftersom att vi ska spela tillsammans med Karlsborg. Men det lär väl lösa sig, det är ju trots allt minst 5 månader tills barmarksträningen börjar. Just nu känns det lite lustigt att träna med fotbollslaget, känns som att det aldrig kommer bli sommar. Men förr eller senare så blir det väl de iallafall.



Jag irriterar mig fruktansvärt mycket på dig. Du tror att alla ser upp till dig och vill vara som dig. Bjud till lite och var inte allting så snäsig så ska du få se att allting blir mycket bättre. Yttra dig inte alltid om vad du tycker om allt och alla, var bara dig själv.


Björn Gustafsson, 3 Oktober!
- Bokat och klart ;)

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag känner en annan som också ska på Björn Gustavsson :D

2008-04-03 @ 15:47:52
URL: http://rrregina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0