25 September

Elins mamma var väldigt klyftig igår, vi kom hem till Elin och skulle se Idol. Elins mamma satt och såg på tv, och sa "Ljudet fungerar inte, det är säkert nån kabel där bakom som är lösa, ids du kolla Elin?" Elin började fiffla där bakom och ljudet började ändå inte fungera. Sen kom Tora på vad problemet var, hon hade visst sänkt volymen i botten. Fan vad vi fick skratta, haha, så sjukt dåligt ;) haha !

Idag har jag varit med Elin, vi gjorde inte så mycket, pratade mest om våra s.k "problem", haha! Sen så for vi på sph en sväng, sen har jag bara varit hemma och sett Idol osv.

Skolkatalogen kom idag, kan inte säga att jag är missnöjd, men det kan ju alltid bli bättre.

 Ser typ rädd ut, menmen, det bjuder jag på ;)

jagtyckeromdig' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0