22 September

Mååh, kul då. Har fått jätte ont i halsen, men jag sket i det och for och tränade idag iallafall, det var ju väldigt smart. Kunde träna 30 min sen var jag tvungen att gå av, det svartnade för ögonen och jag orkade ingenting, LYCKAT! Har inte blivit så mycket sömn inatt, har sovit hos Elin med Ida, vi gjorde ingenting igår, för det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, haha. Nåväl, såg nån film och var med Jens, satt och bläddrade i gamla skolkataloger, fan vad man får skratta ;) Haha !

Efter träningen idag for jag och pappa på Team, fick nya skriller och en hjälm :)


image66
Dom blir nog bra, vet inte om jag ska skaffa bandyskena, fårse.

Fotbollsavslutning ikväll !
0702853562

/ L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0