Typiska söndagar.

Sega som vanligt, plugga, dator.

Har varit så seg idag, orkar typ inte göra något, ska och träna med mamma snart, när hon kommer hem. Har sån jävla tränings värk sen jag och Ida var och tränade. Må säga att vi var jävligt tokiga, i fredags steg vi upp 05.15, gjorde oss iordning och 05.45 CYKLADE vi i -5 till Nova och gymmade. Har fått mitt program nu, så det var i fredags jag körde det första gången. Jag har ett ben program som jag ska köra två gånger i veckan, och ett program för överkroppen som jag ska köra en gång i veckan, så nu blir det mycket träning i vinter. Men, det är ju kul iaf ! :)

Har sett "A walk to remember" med Elin idag på morgonen, den var faktiskt väldigt bra!

Och Mandy Moore, vilken röst tjejen har !
image71



Ser fram emot bandyn så fruktansvärt mycket just nu, det är sååå jävla roligt.
Måste bestämma mig vart jag vill spela, jag vill så gärna vara libero, men där har vi ju
Johanna, och sen vill jag ju typ vara halv, men där tycker dom inte att jag ska spela, dom vill
att jag ska vara på mittfältet i det fallet, faaan, jag blir tokig. Menmen, har några dagar kvar att tänka på iaf.

Men fan så kul vi kommer ha när vi är med läns, då är ju Ida och dom också med oss, ååh vad jag längtar!

TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: jenny

Om du vill spela libero så tycker jag du ska få göra det ! ;D johanna kan väl gå upp oxå?

2007-10-15 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0