Helgen

Har gruvat mig för att skriva, men det är väl ändå på tiden att jag gör det nu.

Fredag;
Var i skolan fram till lunch. Sen for jag hem, satt mig vid datorn. Vid 13 for jag och Ida på Ip och åkte skriller, sen hem igen. Packade trunken, käkade, brände en skiva, fixade stereon osv. Sen till Ip igen, och klockan 16 var det dags för säsongens första match, vi mötte Nyborg (pojkar). Tyvär blev det förlust, inte för att vi hade förväntat oss så mycket mer. Men kan ändå inte säga att vi spelade dåligt, vi gick mer bort oss, så dom fick en massa skit mål. Hade lika gärna kunnat bli 3-2 istället för 6-2. Sen var det bara äta, vila lite och sen var det match igen. Mot HAIK, vi spelade väldigt bra, MEN sex felpass så dom gjorde mål. Det är nästa tragiskt, okej typ två stycken, men nu var det sex, dåligt av oss. Vi var ändå rätt jämna mot dom i spelet, dom kanske var lite bättre, men ändå. 8-2 blev det iallafall. Sen duschade jag och Regga, sen hem. Var trött som bara den, somnade tidigt.
 
Lördag; Steg upp tidigt, typ 06.30. Hade match om typ 5-6 pris, vi mötte ToPVs flickor. 
Det var kul att spela den matchen för att vi var så pass jämna med dom, låg i underläge med 2-0. När det var kanske tio minuter kvar av första halvleken, gjorde jag 2-1 på ett frislag. Sen ganska direkt efter petade jag en hörna till Regga som hon gjorde mål på. Sen var det paus och i andra fick vi igång vårat spel väldigt bra, och när det var 3 minuter kvar så petade jag ett frislag till Amanda, så hon slog in det avgörande målet. 3-2 till oss, skönt att få en vinst i cupen iallafall! Sen duschade vi, såg semifinalerna, finalerna osv. Sen gick jag, Regga & Ida J hit hem, lagade mat och sen for vi till Ip igen, då började U-12 cupen (p-96), tittade på dom matcherna. Kbk flick spela också, så vi tittade på dom. Jyrade på där i flera timmar, vid halv tio for Regga hem och Jag, Micke, Simon, Jacke, Simon & Patte stannade och åkte, Ida var också där. Sen gick jag upp, bytte om, lämnade förrådet öppet, skulle bara gå ner och fråga om Ida skulle ha nå grejer där ifrån och när vi kom upp igen så hade dörren gått i lås, HAHA. Och det fula var att Micke var där inne och skulle bara gå ut och fråga Simon om nån nyckel och så fick han låsa upp dörren innifrån, men det tänkte han inte på, så han släppte bara igen dörren. Micke fick typ åka hem i bandygjejerna, Simon fick leda hem fiddyn, ojoj ;> Kom hem typ just före 23, så 15h på Ip lyckades jag med igår. Lång dag kan man säga.

Söndag; Steg upp, for på Ip och såg Kbkflicks match, dom förlorade sin semifinal mot Nyborg. Jyrade på där med Regga, sen hem efter ett nångång. Somnade, sov 4h, sen inte mycket mer.

Är så fruktansvärt trött nu, ska slå på en film och sen sova.


TAKE CARE
puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0