31 Oktober

Skriva blogg.. Det måste ju vara bland det jobbigaste som finns ;)
Men man måste väl ta sig tid till det också, I guess. Nåväl, vi har lov nu och skönt är det. Inte för att jag så mycket om dagarna, har i stortsett legat i sängen hela dagarna och sett Grey's Anatomy. Jäklar vad bra det är ! I söndags lyckades jag med och se 11 avsnitt, igår såg jag typ 8 stycken. Bra jobbat. Har sovit med Ida inatt och så har toket ställt en massa väckarklockor som ringer typ var 5 minut, och så stänger hon inte av dom, utan trycker på Snooze, jag hade riktigt lust att knäcka mobilen då ;o Har inga planer för dagen, ska se Grey's och så på Nova. MAAAT nu, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0