2 Oktober

Elin säger:  Jag måste komma över han, fast det funkar inte med att tröstäta,
                      har prövat det redan, man blir mätt alldeles för fort..

                                     - DU ÄR SÅ STÖRD, men jag gillar det ;)

Efter skolan for jag och Elin hit, vi bakade nå muffins. Dom var inte goda, eller dom kanske var det, vet inte.. Jag gillade inte dom, nu vet ni de.. Sen hade vi ingenting och göra, så vi for på UH, och lodade på där. John skrämde livet ur mig, Bonden ägde Elin, hade ett gulligt samtal med Vicki och sen cyklade jag och Elin hem på våra otroligt snygga cyklar. Orkade inte hela vägen hem, så jag stannade hos farmor och såg Desperate Housewives i slutet av avsnittet fick man se då typ grannen hade hennes döda man i frysen. Elak som jag var frågade jag farmor om hon hade farfar i frysen, hon kommer inte kunna sova inatt. Fan vad dum jag är.

Ååh så lycklig jag och pappa blev när vi kom hem, ÖVERSVÄMMNING i tvättstugan, så stackarn fick städa där. Sen har jag och syster suttit och dömt folk i skolkatalogen, fan vad dumma vi är. Har ätit ihjäl mig på vindruvor idag, och den där jävla saften har jag och Ida tjafsat om ;o

Har ingen aning om vad som händer imorgon, ska hem och hjläpa pappa att städa iallafall.

/ LIIINA :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, du är knäpp :D

2007-10-10 @ 11:35:24
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0