"The bear feeds on pepole and bluebear"

Jag gillar Jennifers engelska starkt!
Hon skulle skriva blåbär, men det blev blåbjörn istället, ojoj vad vi fick skratta.
Just nu är jag så fruktansvärt skoltrött, orkar INGENTING, orkar inte stiga upp iallafall.
Ikväll har jag varit hos Erika med en massa, vi har lagat god mat, och sen har vi inte gjort så mycket mer, bara umgåtts osv. Har varit i Luleå idag, köpte ett par jeans, en tshirt, smink (två puder & en rouge). Välbehövligt.

Har även fått ett brev från Svenskabandyförbundet om att jag har blivit uttagen till elitlägret, KUL :)
Jag, Johanna och Amanda från Kalix och Ida & Erika från Kbk. Det blir väldigt kul, 3-5 dec. 
Jag kommer typ måsta ta ledigt en vecka från skolan för då åker jag på söndag och kommer hem på onsdag, eller torsdag, och sen hinner jag bara hem så ska jag vända och ska ner till Härnösand och spela sen. JOBBIGT, men det blir nog bra. 

Match lördag; 11.30 på IP (träningsmatch mot p-14)
Match söndag; 09.00 på IP (Länslagsmatch mot Ljusdal)
Kom och kika !

NU; Sängen!

POSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0