Skola 9/11

Sitter i datasalen på skolan just nu, har precis gjort färdigt en tråkig uppgift om Kalix. Har absolut ingenting att göra, ska sitta här i typ 20 minuter till och inte göra nå. TRÅÅÅÅÅK

På morgonen var jag så fruktansvärt trött, steg upp typ 7.40, men nog hann jag iaf. Jag och Ida for med Hyndan, haha ! ;) Efter skolan ska jag och Jens och träna, sen har jag ingen aning om vad som händer ikväll. Blir väl säkert att gå på bandy om vädret tillåter det. Ska höra med Ida om hon ska.

Nu har jag bara 1 lektion kvar, jävla fitt spanska. Sen har jag lunch, då tänkte vi promenera in till stan och kika i den nya Gallerian, blir nog bra. Nåja, nu ska jag försöka ta mig ut ifrån datasalen så smidigt som möjligt.

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: PHANNI

Haha, lite jag minns när vi skrev om det! Det är astråkigt :D

2007-11-09 @ 20:32:20
URL: http://www.fffaLy.blogg.se
Postat av: Evelina Johansson

vad tränade du? ;)

2007-11-10 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0