Niiight.

Jag vet aldrig vad jag ska skriva i mina blogg. Sååå ni får ta del av mina "roliga" dagar.

Ikväll har jag haft kul, det är säkert. Fyfaaaan vad jag har fått skratta, eller jag och Jennifer ;)
Ååh, fan vad roligt ;) Vet inte vad som händer imorgon, eller träna iallafall. Sen får vi ser vad som sker mot kvällskvisten. Blir väl att umgås med någon, men Ida leftar till Nyborg, så jag tror att de blir att vara med Erika och Elin säkert. Jag var helt skakis när jag kom till Malin idag, satt vid datorn när hon var i duschen, sen gick jag och la mig i hennes soffa, hela jag skakade, typ som att jag var rädd, men jag var inte rädd, och jag frös typ, men ändå inte. Läskigt.

Jag har sett 36 Greys Anatomy avsnitt sen i måndags.
Jag är nog nörd på riktigt.

pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, 36, du är ju sinnessjuk ;) Nästan intill nördigare än mig och Nadja foo hälvätä ;D Puss tötis
!

2007-11-03 @ 10:23:49
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0