Idol 2007

Har inte följt programet så noga, men sett det lite till och från.
Men ikväll har jag suttit fastklistrad framför tv;n och sett det, i brist på annat. Jag fastnade och insåg att det var rätt kul faktiskt. Jag hade mina favoriter från tidigare Amanda & Daniel, och så är det dom som hänger löst?! Det är heeeeeelt sinnessjukt. Daniel hade mest talang av alla och så åker han ut, jag förstår inte. Andreas kunde ha åkt ut, han är så dryg! Om han inte åker ut nästa gång, då skiter jag i finalen! ;o

image76
Amanda och Daniel

Meeen, jag får väl heja vidare på Amanda då.
Vilken jäkla röst tjejen har, och snygg som få är hon också!
Så himla skön stil och personlighet, ME LIKE. Keep on good work girl!

http://www.youtube.com/watch?v=VfA_BaImfi8&feature=related
Gå och kolla!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0