Helgen

Jag har i stort sett bott på Ip i helgen.
Eller på fredag gjorde jag typ ingenting, eller jag var i Luleå. Men igår hade vi först match mot P14, förlorade med 5-3, tycker ändå att det är ett helt okej resultat. Sen såg jag P16 match, sen A-lagets och sen P19. Så det blev en massa timmar där. Idag har vi haft match med läns, vi mötte Ljusdal, vann med 9-2. NICE
Efter den for jag hem, var hemma ett tag och sen på Team, köpte en ny mössa och sen till Ip igen, såg Alagets match.

Jag kommer typ inte ha någon ledig helg förrän julhelgen.
Nästa helg har vi två matcher, helgen efter den ska vi och spela dedär med Härnösand, sen till Umeå helgen efter den och helgen efter den till Gävle och helgen efter den är det julafton?! Kommer vara slut som bara den, + att jag ska på elitlägret samma vecka som vi ska till Härnösand. Kommer bli sjukt mycket, men det är ju kul iallafall.

image75
Jag och Jennifer på A-lags matchen idag ;D

PÖSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0