7 November

Orkar fortfarande inte uppdatera så ofta, har så fullt upp med allt annat, mycket prov & träningar (och alldeles för mycket Greys). Bandyn går väl bara bättre och bättre känns det som, vilket är bra. Jag, Regga, Jenny & Anna ska iväg och spela F17 cup i december med HAIKs lag, riktigt roligt. Träningen i söndags var rätt rolig, jag och Regga bytte skriller, gick ganska bra, Jenny började med sin hockeytacklingar över sargen igen och min och Reggas tackling på "The one", ååh vad jag fick skratta.

Nåja, efter skolan idag gick jag och min bästa Ida och fikade, Jens skulle också med man han hade inte slutat. Mysigt vare, sen gick vi på Chili, hittade ett par fina jeans, dom satt fint men var så himla vida i benen, så jag sket i dom. Sen har jag varit hos tandläkaren.

Det är helt sjukt hur fort tiden går, de är snart julafton, tillochmed första snön har ju kommit. De är ju helt sjukt, det känns fortfarande som att det är i början av skolan, men vi har fan gått 10 veckor nu.

Jag förstår inte hur endel människor kan. Det är liksom så fort man öppnar munnen och säger vad man tycker, så bara försvinner det dagen efter, då bryr man sig inte om vad man tycker eller känner, då gör man bara det för att hindra den andra från att tycka det. USCH! (lite invecklat det där, men jag blir tokig!)

I know it hurts, but it can only get better.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0