Vem äre som pratar i sömnen?! ;p

Natten lördag-söndag var jävligt rolig.
Regga sov här, jag var jävligt trött och hon låg och pratade, orkade inte svara på vad hon sa typ. Sen sa hon att om jag somnade skulle hon rulla ner på mig, så jag försökte hålla mig från att sova för annars skulle jag få ont. Så jag sa dumma grejer typ ba "Om jag skulle börja spela skulle jag typ gå upp i varv", Regga typ "öööhm".

Regga säger; Sover du?!, jaha nu sover du..
Jag, (Försöker låtsas som att jag inte somnat) ; VEM?! ;O

Jag är sämst, jag vet. Sen låg vi och skrattade hur länge somhelst och jag somnade till Reggas ljuva stämma då hon sjöng "Boten Anna". Så vi lyckades inte med mycket sömn idag, typ 5 timmar.


Kommentarer
Postat av: r.n

Haha jag har fortfarande d där hårstrået i halsen ;I

2007-12-24 @ 14:13:48
Postat av: Lina'

HAHAHAHA, vilket? ;o

2007-12-24 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0