Rubriker är inte min starka sida..

GRATTIS PAPPA ! :) <3 

image79



Har varit en skön dag idag, först HK på morgonen, det är hur chill som helst, plus att vi bakade pepparkakor. Jag bakade ut sex stycken, sen ides jag inte göra nå mer, jag hade typ kvar all deg. Så stog jag och åt, så såg jag att John härjade så mycket så jag blev så sur så jag kastade klumpen jag hade i handen rakt i håret på han. Då blev det liv i luckan, jag trodde att jag skulle dö, men jag fick igen iaf, mjöl på hela röven ;o USCH. Sen gick jag direkt från skolan till Ip, träning. Hade så ovasst, kunde inte svänga åt vänster. Lyckat ! Ja, efter träningen fick Regga ett av sina normala utbrott och tejpade fast mig i en stol och så kom hon på att Ulf var ju kvar där och att jag skulle vara tvungen att gömma mig i duschen. Så jag fick springa de lilla jag kunde och så hade jag händerna tejpade, och vad händer.. JO; jag stupar framlänges med en stol på ryggen och jag kan inte röra mina händer, väldigt bra. Menmen, jag fick inte allvarliga skador iallafall. Tur de ;) haha !  Sen nu ikväll har jag inte alls gjort så mycket, tränat på mitt föredrag om cancer som jag ska hålla imorgon på svenskan, kan det ganska bra nu.
NU; SÄNGEN !

puss&go ;D

Kommentarer
Postat av: r.n

Myyyytarn, ;D det var du som kom på att Ulf var kvar o d var din idé att gömma dig i duschen! ;D

2007-12-12 @ 07:06:01
Postat av: Lina Bergeskans Tano

YEYEYE ! :O

2007-12-12 @ 16:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0