Bandybandybandy och åter igen bandy.

Har äntligen kommit hem från Härnösand, gick väl ganska bra. Vi gick vidare !
Fast har så himla ont i ryggen. Under en av matcherna så bröt jag bollen, så blev typ dendär tjejen sur och kom och slog mig i knävecken så jag tappade balansen och föll handlöst bakåt och landade på ryggen på något konstigt sätt. Men det går väl över nångång förhoppningsvis. 

Jag gruvar mig verkligen för att gå och lägga mig, för jag vet vilken jävla träningsvärk jag kommer ha imorgon, har varit och gymmat idag, och de har jag inte gjort på en och en halv vecka. Har varit så mycket bandy så jag har inte hunnit.  

Sen blir det Sandviken/Skutskär/Bollnäs på torsdag. JOBBIGT !

Två veckor kvar!

I always failed to find someone, but now I do belive that you're the one. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0