Meningslöst inlägg.

Har inte tid/lust/ork till att blogga nu nåmer.
Händer ganska mycket så jag orkar inte skriva.
Har varit i Luleå med Ida och Micke idag, köpte inte så mycket, det var inte meningen att jag skulle köpa nått egentligen, men fick mig ett par hel svarta jeans, ett linne och en parfym iaf. Vi åkte där ifrån typ halv tre, kom hem halv fyra, for klockan fyra till samlingen.

Hade borta match mot sävast, var så fruktansvärt seg i hela min kropp idag under uppvärmningen, kom väl igång någolunda till matchen, spelade ca 3 minuter, och mina knän var döda. Skulle först inte spela nå mer på hela matchen, men fick gå in som mittback, och det gick faktiskt bra, är så jävla kul och spela där med Malin, vi funkar bra tillsammans och spelar så jävla bra, är verkligen kul att man har nån som man känner sig trygg med och när vi funkar så bra tillsammans också. Vi vann iallafall matchen med 3-1! Målskyttar; Alisia x2 och Mary.

JUST NU ÄR DET SKÄRVARNING, vet inte vad jag vill eller vad som är rätt, vad som är fel, vad som känns bra, vad som betyder mest, vet inte riktigt om det är värt att offra allt för något som lika gärna kan gå helt åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0