Fredag kväll

Jag och Malin for ner till campingen typ viid sex, var där med Emma ett tag, kollade på kyrkrodden osv, sen typ vid sju gick vi in på området. Var sten dött, så  vi gick ut igen, var sociala med allt och alla typ :) Vi gick in på området igen typ halv nio, då började det komma lite folk dit iaf. Kring kvart i nio kom Ida J, hon var med mig och Malin då typ. Just efter nio började Jens och hans band deras spelning, det var bra! :) Regga, Ida och jag sjöng med lite dära.

Efter det så var jag inte med Malin så mycket mer, Ida, Jens och jag gick och åkte virvelvinden två gånger, ganska direkt efter varandra, vilket inte var så smart. Jag kunde inte cykla sen, fick leda cykeln. Ja, efter vi hade åkt dom två gångenrna for jag hem, klockan var typ halv elva, for hem rätt tidigt eftersom att jag inte hade packat, och vi skulle åka till Boden 7.30 dagen efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0