:(

Idag kom detdär jobbiga, som jag inte ville höra.
"Varför ska du plåga dig själv så mkt?, du grinar efter träningarna, det är väl bara att sluta?"
Pappa som har haft samma problem som jag fick ju själv sluta, så när vi satt där inne på kina så kunde jag knappt hålla mina tårar tillbaka. Det är ju inte så lätt att bara sluta med något som man har hållt på med i 8 år snart?!, "om du vill att de nångång ska bli bra måste du vila." Vid de tillfället kändes det bra, okej, visst jag kan vila i 3 månader okej. Men 1,5 ÅR?!?!?! 1,5 jävla år från fotboll, det skulle aldrig funka. Jag kan ju börja efter de om jag då vill, men hur mkt skulle man inte tappa, jo ALLT. Nytt lag och allt, fan heller. Jag vet inte vad jag vill, 1,5 år är så länge. Ska man bara bita ihop och ta smärtan och ha ont hela dagarna? , det går ju inte heller.
 
Så just nu vet jag inte alls vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajdå :/ ..

2007-08-05 @ 01:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0