17-18 Augusti

GRATTIS TILL KÖRKORTET IDA! :)



Var i Luleå med Ida på Torsdag, och så åkte vi hem igår (ny dag nu) tidigt på morgonen. Köpte inte så överdrivet mycket, men de var väldigt välbehövligt iaf, skönt att jag hittade mig ett par jeans.  Vi sov över hos morfar, alltså fyfan så jävla fint dom har hemma hos sig,
så himla mysigt och jävligt snyggt, avis!
Vi mös på där på kvällen i morfar och Evas nya bastu, riktigt mysigt :)

Kom hem idag, gjorde mig iordning, for ner på stan en sväng, pratade lite med Ida på team.
Sen for jag till farmor och vattnade hennes blommor, hon är i stugan nu, satt mig och tittade på tv där hos henne, och så slocknade jag ett tag, vaknade av att de ringde, sket i och svara. For hem, käkade och så hade vi match. Mot Jämtö/Vitå, inte ett lag i våran klass kanske. Vi hade inte ordinarie idag, 4 spelare sjuk/skadade. Så vi var bara 13 spelare så vi fick låna in Sara och Frida från f94, och det tackar vi mycket för. Dom är så himla duktiga för att vara 94or, dom skulle utan problem platsa i vårat lag ! :) Vi vann iallafall matchen med 3-0, hade en jävlig motvind i första, så vi skapade kanske inte så mycket. Fast sen i andra hade vi ju medvind då, och då skapade, dom fick bara jaga och jaga. synd för dom ;) haha ! Juntti skadade näsan idag, och vi var bara 4 backar med henne, så jag fick gå ner på mittbacksplatsen, gick bra, det funkade bra med mig och Malin, kul. Fast knäna smärtade väldigt mycket på matchen idag, nåja. Kan itne göra något åt de.

Efter matchen så åt vi lite plockmat hemma, och såg en film; Inside man, ganska bra. Men fattade den inte riktigt, whatever. När vi hade sett färdigt filmen for jag och syster ut och körde lite, eller rättare sagt Ida körde,  vi var väl ute omkring 1,5 h skulle jag tro, MYSIGT. Kan prata med allt om min syster, hon är bäst!  ♥



Du ska veta att jag inte glömt,
det finns känslor som aldrig tar slut, 
det finns bilder som aldrig suddas ut.


'TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Ida Bergeskans

Sötnos, du är bäst ! Tok-mysigt att prata och ragga runt med dig gullunge !

2007-08-18 @ 16:07:06
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0